MENJADI FENOMENA SEKARANG BISNES INI..RAMAI YANG SUDAH BERJAYA

 Testimoni-testimoni orang yang berjaya dengan Tone Excel


1. Hamka Marsaling.



Tinggal di Kota Kinabalu. Dulu bekerja sebagai office boy dengan pendapatan sekitar RM1,200 sebulan. Pada tahun 2012 dia menyertai ToneExcel dan menggerakkannya dengan cara offline dan online. Facebook merupakan tempat utama beliau beriklan. 3 tahun berlalu, usaha membuahkan hasil. Hari ini dengan pendapatan sekitar RM70,000 setiap bulan, hidupnya berubah 360 darjah. Tidak bekerja lagi, berkahwin dan mempunyai 2 orang anak. Beli BMW 3-Series dan beberapa buah rumah juga secara CASH, 100% dari komisyen ToneExcel.

2. Rosanne Goh.



Tinggal di Johor Baharu. Dulu bekerja dikedai handphone sebagai juru jual dan McDonald dengan pendapatan sekitar RM2,000 sebulan. Tiga tahun dia menggunakan 100% promosi ToneExcel melalui Facebook, sekarang ini dia menikmati pendapatan sekitar RM100,000 sebulan. Sudah tidak bekerja lagi, tetapi masih menggunakan teknik ini sehingga ke hari ini. Mungkin anda sukar ingin percaya, sebenarnya beliau sendiri masih tak percaya yang sekarang ini dia sudah hampir bergelar JUTAWAN ONLINE.


3. Sulaiman Ismail.



Rakan2 panggil dia Slay. Dulu bekerja sebagai ADK (Anti Dadah Kebangsaan). Mula melakukan bisnes ToneExcel pada tahun 2013 menggunakan Teknik promosi di Facebook. Masa begitu pantas berlalu. Usaha beliau tidak sia-sia. Sekarang ini, dengan pendapatan melebihi RM50,000 setiap bulan. Orang yang tidak sombong dan merendah diri. Sudah pun berhenti kerja sepenuhnya, dan masih lagi pengguna setiap Teknik Hasil100Fb sehingga ke hari ini.

4. Razif Yusof.



Berasal dari Pulau Pinang. Dia merupakan pakar bisnes melalui internet. Tidak bekerja, hanya online merupakan sumber pekerjaan tetap beliau. Dengan pendapatan puluhan ribu ringgit setiap bulan daripada ToneExcel, facebook merupakan salah satu media wajib untuk mengembangkan perniagaan beliau. Sehingga hari ini, promosi melalui Facebook merupakan senjata utama yang dimilikinya.

5. Shukeri Mohamed.



Menjalankan bisnes ToneExcel bermula 2010 sehingga 2011 sahaja, dia selepas itu beliau diserang sakit buah pinggang. Sekarang hanya mampu berkerusi roda. Selepas 2011 dia langsung tidak mampu menjalankan apa2 bisnes lagi. Tiada pencen, tiada insuran yang mahu menanggung kehidupan beliau. Syukur, didalam Tone Excel ini ada pasif income. Selama 4 tahun, setiap bulan, sehingga kehari ini, beliau masih menerima komisyen dari Tone Excel dalam lingkungan RM4,000 sebulan. Kata beliau yang saya ingat sehingga kehari ini " Kalau saya mati hari ini pun saya dah tak kesah, saya tahu pencen dari Tone Excel tetap boleh diwarisi oleh keluarga saya, walau pun saya dah tiada lagi".

6. Zulkifly Hasidin.



Menjalankan bisnes ToneExcel 4 tahun yang lalu. Pada awal tahun 2015 ujian Tuhan menduga beliau dengan penyakit stroke, dan hanya mampu berkerusi roda sahaja ketika ini. Tidak mempu bekerja lagi dimana beliau merupakan bekas pengurus pusat jualan kenderaan. Sempat beberapa tahun mempromosikan bisnes ini. Bila sakit menyerang, maka beliau tidak dapat bekerja, maka gaji pun hilang, pencen sudah tentu tiada, tetapi beliau bersyukur nikmat Tuhan yang tidak disangka-sangka, Tone Excel tidak pernah melupakan beliau, tidak pernah lupa membayar komisyen yang menghampiri RM20,000 sebulan sehingga kehari ini. Semua bermula 4 tahun lalu beliau meyediakan payung sebelum hujan. Menjalankan bisnes ToneExcel ketika masih sihat, dan ini merupakan rezeki dari sumber yang tidak disangka-sangka.

7. BEDDU BIN JABIR

Nama penuh sy BEDDU BIN JABIR @ lebih mesra rakan2 panggil BJ sahaja. Sy berumur 42 thn...mempunya seorang isteri dan 5 orang anak. Sekarang ni sy telah menetap di Tmn Permata Batu 8 Sandakan Sabah.




Sebelum ni sy bekerja di salah satu syarikat swasta (CREST MIDVELLEY S/B) dalam bidang perladangan yg terletak di kws pedalaman dalam daerah kianabatangan. Sy menjawat jawata sbg Penyelia Ladang selama 16 thn...sblum itu sy pernah bkerja dlm bidang yg sama slma 2 thn dan 1 thn bekerja di kilang kelapa sawit desa talisai.

secara jujur...akhir gaji sy ialah sebanyak rm1700 shj...campur allowance kereta dan anak2 sbnyak rm800...campur ksemua adalah jg rm2500...ini bukan basic...kerja sdh 20 thn gaji baru rm1700...mampukah sy boleh bertahan klau mcm ni...ditambah lg dgn kos khidupan yg smkin besar...syukur sy dapat join dlm tone excel ini...tq tone excel dn tuan kerana banyak membntu kami slma ini.



inilah tempat pekerjaanku

PENGLIBATAN SY DALAM BISNES TONE EXCEL...1. 18hb Jan 2012...ID84621...cuma dapat bertahan dlm beberapa bulan...kemudian sy join balik sehingga ke hari ini....2. 27hb Dis 2012...sehingga ke hari ini

sy telah membuka trus 3 akaun dan 1 akaun utk isteri sy...sy telah menyertai bisnes tone excel ni selama 2 thn 6 bln sehingga ke hari ini...dan komisyen pertama sy sebnayak rm9.9

syukur alhamdulillah krn sy masih terus bertahan sehingga kehari ini dan komisyen keseluruhan topup mencecah rm7K...klau dibandingkan dulu dgn gaji basic sy sangat2 jauh ketinggalan.



hari ini sy sangat bersyukur krn dgn komisyen sy itu sy telah mengambil keputusan utk berhnti kerja dan hanya ingin tumpukan 100% dlm bisnes tone excel ini...sy telah menghadiakn diri sy sendiri 1 kebebasan masa yg selama ini tdk pernah terfikir

alhamdulillah..dgn komisyen itu jg sy mampu membayar ccm kereta...rumah dan perbelnjaan keluarga sy

sy sangat2 berterima kasih kpd seluruh managemend dan pengurusan kerana telah menyediakan 1 PELUANG BISNES YG SANGAT2 MANTAP DAN WOW...dan jg sy sangat2 terutang budi kpd tuan Mazelan dan upline sy Hamka Marsaling dan jg tuan sly...yahya...dan seluruh network sy...sy ucapkan berbanyak banyak terima kasih...tanpa anda siapala sy...

setakat ini sy belum mempunyai aset 100% dpd komisyen tone excel tetapi dpd hasil kmisyen itu sy dpat gunakan utk membayar ccm kereta...rumah dan perbelanjaan keluarga sy...


SY SANGAT2 BERHARAP DENGAN PENUH HARAPAN SPY RAKAN2 YG BERADA DI LUAR SANA YG BELUM MENYERTAI BISNES TONE EXCEL INI SPY BUKA MATA DAN MINDA ANDA UTK MENYERTAI BISNES INI...ANDA SANGAT2 RUGI KALAU TDK MENYERTAI PELUANG KEEMASAN INI KERANA ANDA JUGA ADALAH PENGGUNA HANDPHONE YG BOLEH MEMBERIKAN MAMFAAT KPD DIRI ANDA...KELUARGA DAN RAKAN2 ANDA...ANDA TIDAK AKAN RUGI WALAU SESEN PUN KRN SDH RAMAI ORANG YG BERGEMBIRA DISAAT MEREKA SDH KELUAR DPD PERMASALAHAN WANG DAN BEBAS MASA...CUBA ANDA RENUNG DAN AMATI DIRI MASING2...ADAKAH ANDA SUDAH TERGOLONG DLM KATEGORI YG SY MAKSUDKAN ITU??? KLAU TDK...JOM KITA SAMA2 REBUT PELUANG KEEMASAN INI...JOIN SEKARANG JUGA WALAUPUN DLM KEADAAN TERPAKSA...HARI INI KITA TERPAKSA TETAPI ESOK2 KITA TDK TERSIKSA...SAMA2 KITA RENUNGKAN


8. SAYA MASHITAH BINTI ABD KADIR DAN SUAMI NOR SHAHIDI BIN HAMDAN

Assalamualaikum semua.
NAMA SAYA MASHITAH BINTI ABD KADIR DAN SUAMI NOR SHAHIDI BIN HAMDAN, Mempunyai 2 orang puteri.


Sekarang,kami tinggal di Kangar, Perlis Saya masih lagi bekerja di sektor awam, dan suami telah pun pencen muda pada 10/2014 setelah 10bln join ToneExcel. Dahulunya dia bekerja di Stanson Marketing (Roti High 5) sbgai salesman dan pemandu lori selama 7 tahun. Dia terpaksa bangun jam 4 pagi dan pulang x tentu masa.



Kami menyertai ToneExcel pada 18/01/2014. Komisen bln pertama hanya lah RM79.40. Alhamdulillah, komisen skrg dah mencecah 5 angka.. Banyak sangat perubahan bila kami menyertai program ini. Kehidupan berubah 360°.sebelum ini, hidup bleh dikatakan kais pagi makan pagi..kais ptg mkn petang...kami mengharapkan 100% duit gaji bulanan.



Banyak dah yg saya & suami dapat membeli dlm Toneexcel ini..segala perbelanjaan harian, ditanggung oleh ToneExcel..hutang2 saya sangat banyak (mcm2 bank ada) dan diselesaikan sedikit demi sedikit menggunakan duit Toneexcel..Dalam ToneExcel antara yg mampu saya beli Tanah, bbrapa buah Telefon, laptop, barang kemas, ubahsuai rumah yang masih dlm pmbinaan, dan pelbagai lagi.. Alhamdulillah...

Nasihat Kami pada yg belum Join, Joinlah sekarang jangan tunggu2 lagi jika anda ingin merasai apa yg kami rasa dan ahli2 toneexcel yg lain rasa...


9. Nuraisyah Md Anis aka Aisya Anis Chot

Assalamualaikum,
Nama saya . Sudah berkahwin anak 4 dan sekarang tinggal di Keramat au 3.

Sebelum ini saya bekerja sebagai PSTU pasukan simpanan tentera udara diraja malaysia siri 5 , mekanik  perodua service keramat au 5 , mitsubishi motors sales excecutive , share partner saadah badrus enterprise (mlm). Gaji sebelum berbisnes toneexcel lebih kurang RM3,500 sebulan.



Saya sertai toneexcel pada 7.9.13 setahun 8 bulan, komisyen pertama toneexcel RM79.59 sebulan, komisyen sekarang April 2015 RM11,166.77 sebulan.



Perubahan yang paling besar ialah saya dapat bayar semua hutang dan dapat menghantar anak ke sekolah tahfiz juga menunaikan umrah yang saya tak jangka saya boleh pergi seawal ini ... Alhamdulillah saya juga sudah mempunyai centre sendiri dan beroperasi di wangsa melawati .... Alhamdulillah banyak sangat yang dah berubah saya lebih tenang tanpa hutang .... hutang yang dibuat adalah kesilapan sendiri kerana kegagalan menguruskan keewangan ... dan Alhamdulillah sekarang saya belajar untuk menguruskan nya dengan lebih bijak .... saya bakal zero hutang pada bulan disember 2015 ...amin doakan saya

Terus terang selama 1 tahun 8 bulan bersama toneexcel saya tak fokus nak beli itu nak beli ini saya cuma fokus saya dapat beri mak ngan ayah saya duit belanja saya dapat sediakan platform team saya dan saya bukan org yang suke nak beli barang pastu tunjuk kan .... saya punya WHY berbeza .... tapi ialah yang penting saya bebas hutang dan saya tengah bina semula keewangan saya supaya simpanan saya melimpah untuk segalanya saya beli cash macam sifu mazelan abas, senang cerita ... bonus toneexcel saya sedang menyelesaikan hutang saya.



Nasihat saya .... saya tahu ramai giler org diluar sana lebih kurang ngan saya hutang banyak dan buntu nak settle kan hutang .... dulu cara saya bisnes agak pelik, hutang pastu berniaga ...tapi bila pergi belajar ngan dr azizan katanya salah banyak tu .... jadi saya jumpa toneexcel ni saya buat sungguh 2 tak berhutang guna apa yang ada dan alhamdulillah saya settle kan semua hutang dengan duit toneexcel .... misi seterusnya adalah clearkan hutang mak ayah saya ...biar miskin bayar hutang dari mati tinggal hutang



Kepada tuan mazelan abas ...apa yang saya share ini adalah ikhlas dr hati saya ... saya tak malu untuk mengaku kesilapan saya buat bisnes lama saya ...berjaya dapat banyak tapi seolah tak berkat dan lain lain perasaan .... saya izinkan tuan menambah memotong segala yang tak sesuai dalam sharing saya bersama tuan ini untuk tuan perhalusi .... terima kasih atas peluang ....

saranan saya buat semua yang menggunakan telefon ... ubah simkad anda sekarang.

sekian terima kasih ....


10. Aridz Redzuan





Nama saya, Aridz Ridzuan, bukan nama sebenar tetapi nama komersil on-line sahaja. Saya sudah berkeluarga dan mempunyai seorang anak. Saya tinggal di sekitar Kuala Lumpur/ Selangor. Saya sebenarnya masih kerkhidmat sebagai senior staff engineer di salah sebuah syarikat multinasioanal. Jika ditanya berapa gaji saya, bolehlah dikatakan mencecah 5 angka.

Saya menyertai Toneexcel sekitar tahun 2010 namun, hanya fokus kepada perniagaan ini setelah kemudahan sistem pendaftaran sms dilancarkan oleh Sifu Mazelan Abas dihujung tahun 2012. Saya telah mempunyai pelbagai jenis perniagaan online semenjak 2006 dan Toneexcel adalah perniagaan online terbaik yang saya jumpa. Jika diimbas kembali, komisyen bulan pertama saya hanya sekitar RM20 sahaja. Namun, sekarang pendapatan daripada komisyen Toneexcel sudah mencecah 5 angka. Bisnes Toneexcel ini saya hanya lakukan secara keseluruhannya menggunakan online sahaja.




Setelah menyertai Toneexcel, saya merasakan kebebasan kewangan yang sukar didapati sebelum ini. Kalau dulu, berkira-kira di dalam mengatur perbelanjaan setiap bulan, kini tidak perlu risau lagi kerana mempunyai back-up income daripada Toneexcel. Dengan komisyen Toneexcel, saya berjaya mendapatkan barangan yang saya perlukan menurut minat saya di dalam bidang keusahawanan IT dan fotografi. Saya juga boleh menggunakan komisyen Toneexcel dengan perkara -perkara yang ingin lakukan yang sebelum ini terbatas kerana kekurangan dana untuknya. Saya juga boleh memiliki kediaman yang selesa untuk keluarga saya.





Saya nasihatkan kepada mereka yang belum menyertai Toneexcel supaya sertai sekarang. Jika bukan untuk anda, lakukan kerana keluarga anda. Anda boleh mewarisi pendapatan anda kepada mereka. Ianya bukan satu perkara yang sukar tetapi hanya sedikit usaha untuk menggunakan line Toneexcel dengan kos di bawah RM100 untuk anda memiliki sesuatu yang anda belum rasai sebelum ini. Ayuh kita bertoneexcel!


11. Nazrul Ali




Assalamualaikum Dan Salam Sejahtera.

Saya adalah Nazrul Hisyam Bin Mohd Ali dan lebih dikenali dengan panggilan Nazrul Ali. Saya berasal dari Kota Bharu Kelantan dan kini berumur 36 tahun. Saya telah berumahtangga dan kini mempunyai 3 orang anak. Isteri saya berasal di Bau Sarawak dan sekarang kami menetap di Kuching Sarawak.



Saya adalah kakitangan kerajaan dan bekerja di sektor awam selama 10 tahun. Sekarang ini saya masih bekerja dan berpendapatan asas RM4,000 lebih sebulan. Walaupun pendapatan saya ini boleh dikatakan selesa untuk menyara kehidupan keluarga tapi ia bukanlah jaminan untuk saya dapat kehidupan yang lebih selesa di zaman yang kos sara hidup tinggi.

Di atas kesedaran tersebut, saya mula mencari jalan untuk tambah pendapatan kerana saya mempunyai azam tidak mahu usik duit gaji saya dan saya ingin gunakan pendapatan kedua untuk berbelanja.

Alhamdulillah syukur kepada Allah SWT pada bulan Jun 2012 saya telah menjumpai program PAKAI HANDPHONE DAPAT DUIT dari Tone Excel. Tanpa berfikir panjang kerana kos penyertaan adalah murah (RM80 sahaja pada masa itu) saya telah sertai program Tone Excel ini. Saya telah membuat keputusan untuk mengekalkan nombor sama kepada talian Tone Excel.



Betul ke simkad Tone Excel ini membayar pengguna? Inilah persoalan pertama yang bermain di minda! Alhamdulillah ia benar-benar berlaku dan pada bulan pertama saya dibayar Komisyen langsung ke akaun bank hampir RM60.

WoW! Sungguh menakjubkan! Dulu pakai handphone habis duit! Kini pakai handphone DAPAT DUIT!

Dalam tak sedar, kini sudah hampir 3 tahun saya menggunakan talian simkad BERKOMISYEN Tone Excel ini. Setiap bulan TANPA GAGAL Tone Excel membayar komisyen saya setiap bulan.

Alhamdulillah pendapatan terkini saya sudah hampir RM20K setiap bulan. Jika anda terkejut! Saya lagi terkejut! Bayangkan dengan pakai handphone sahaja boleh dapat duit yang banyak dan mengalahkan pendapatan orang makan gaji! Jika anda ingin pendapatan RM20K sebulan di sektor awam, anda perlulah usaha keras mencapai jawatan tertinggi di sektor tersebut. Mungkin anda akan raih pendapatan tersebut tetapi mungkin pada umur hampir 60 tahun! Jika ada pilihan untuk kita menikmati pendapatan besar pada usia masih muda maka inilah jalannya! Gunalah simkad BERKOMISYEN Tone Excel.



Sepanjang hampir 3 tahun ini, perkara GILA yang tidak terfikir dalam fikiran saya yang telah saya lakukan ialah saya telah menghadiahkan diri saya sebuah kereta PEUGEOT 208 dengan beli secara tunai! Saya juga berjaya selesaikan hutang dari Bank Rakyat lebih awal. Selain itu banyak lagilah harta-harta lain yang saya beli secara tunai yang berharga ribu-ribu ke atas.



Di atas perkongsian di atas ia bukanlah maksud saya untuk tunjuk riak cuma saya ingin bertanya kepada anda kenapa masih pakai simkad yang habis duit poket anda? Dan kenapa tidak bertukar kepada simkad BERKOMISYEN Tone Excel?

Kita berhak tentukan hidup kita, kita punyai niat dan keinginan masing2!

Jika diberi pilihan mudah iaitu tukar simkad pun anda tidak boleh lakukan, apatah lagi perkara yang berat!

Sekian sahaja Testimoni saya kali ini.


Kembali ke menu utama

 Buat Wang Banyak Dengan Membeli Lot Iklan Biz55DotCom

BUAT INCOME PASIF HANYA BERMODAL RM55 SAHAJA.

BELI LOT IKLAN DENGAN BIZ55DOTCOM

HARGA RM55 BERSAMAAN 1 LOT

PULANGAN YANG MEMBELI LOT DENGAN BIZ55DOTCOM

1 LOT AKAN DAPAT RM400

2 LOT AKAN DAPAT RM800

10 LOT AKAN DAPAT RM4000

100 LOT AKAN DAPAT RM40,000

DAN SETERUSNYA..

JIKA NAK JADI JUTAWAN BELILAH 3000 LOT AKAN DAPAT RM1,200,000.00 

BERMINAT

BOLEH LAYARI

http://biz55.lot.my 

Ulasan